2 november 2011

Frustrerad...

Just nu känner jag mig både ledsen och frustrerad. Jag kämpar med min lchf, går ner i vikt och känner mig ganska nöjd med mig själv och min kropp men tydliogen räcker inte det. Jag gör ändå något fel. Alla de här tankarna kommer från att jag varit på stan och testat lite byxor. De jag har hemma börjar sitta löst och sitter verkligen inte bra längre. Jag har alltid haft svårt för att hitta byxor och idag tänkte jag att jag kanske kunde hitta ett par men inte. Jag hittar verkligen inte några som passar och nu vet jag inte vad jag ska göra! Jag har tydligen helt fel form på kroppen och det gör mig så himla ledsen. Jag försöker vara stark för sånt här kan verkligen få mig att falla och hamna tillbaka till att hata min kropp vilket jag inte vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar