3 november 2011

Tvätt och möte.

En ny dag och denna dag består av tvättning och möte med projektledaren. Dessutom ska jag försöka hinna med en promenad. Igår kväll gjorde vi hallonmjukglass på lchf-vis och den blev väldigt god, bättre än den förra. Vi mixade bara 3dl gräddde med ca 250gram frysta hallon.

Imorgon ska jag börja jobba igen och det känns väldigt bra. Är lite nervös bara inför hur det ska gå att jobba med skenan och ibland kan jag få väldigt ont när jag använder handen mycket. Men det ska bli så kul att få träffa barnen och mina kollegor igen, saknar dem.

På lördag kommer min mamma och pappa ner och jag längtar så mycket! Det ska bli så mysigt och roligt. Vi ska gå ut och äta på kvällen och på söndag ska vi till Leninbadet på Hotell Gästis. Först blir det frukost och sen bad, så himla mysigt. Det kommer nog att bli en massa prat om huset också och en tur till området där det ska ligga för att titta lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar