29 december 2011

Shopping!

I tisdags var det shopping för hela slanten! Först var vi i Farsta, sen i Skärholmen och efter det på IKEA. Vi åt lunch, fikade och hade det väldigt mysigt. För min del blev det ett par jeans, ett par shorts, en vit tunn skjorta, en topp i spets, en kofta och ett par örhängen. På IKEA blev det en massa ljus och det går ju verkligen åt den här årstiden.

Igår blev det frukost hos min fina vän Charlotta och det var så mysigt. Sen på eftermiddagen blev det fika hos min morbror och på kvällen fika hos min mammas farbror. Det blev en massa fika men det är ju så mysigt pch trevligt att få hälsa på de nära och kära.

Idag har vi varit en sväng på stan och ikväll blir det fika hos lillebror och hans tjej Illis.

Spetstoppen är från Lindex och idag blev det en likadan i svart, så typiskt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar