4 februari 2012

Lördag

Denna dag började så som gårdagen slutade, kände mig nere och ledsen. Jag får svackor ibland och då jag intalar mig själv att ingen tycker om mig, att jag inte är bra på mitt jobb och att jag är tjock och ful, att allt är fel med mig. Min underbara Mattias gör allt för att få mig på bra humör och jag tycker så synd om honom! Idag var det ett sms från min fina vän Frida som räddade min dag och som fick mig ur denna svacka. Nu ser jag fram emot dagen och kan njuta av helgen igen. Tack Frida!

Nu ska här städas lite. Sen ska jag nog besöka en loppis innan jag hämtar Mattias på jobbet.

2 kommentarer:

  1. Du är världens finaste Angelica <3

    SvaraRadera
  2. Läste jag verkligen rätt eller "stavade" du fel nu igen? För dina tankar stämmer verkligen inte in med verkligheten! Du är så himla fin och underbar! Både på insidan och utsidan! Världens bästa svägerska vågar jag till och med säga ;) du ska veta att vi här ute i enhörna tänker på dig och det är bara att höra av sig om du vill prata av dig :) kramar från skogen! :)

    SvaraRadera