11 februari 2012

Lördag

Denna vecka har jag varit dålig på att uppdatera, jag ber om ursäkt. Det har varit en del på jobbet, jag har känt mig trött och i torsdags när jag vaknade kände jag mig verkligen inte bra. Jag frös och kände mig matt i kroppen men att stanna hemma ger mig dåligt samvete så med lite panodil i kroppen gick jag till jobbet. Med nöd och näppe klarade jag dagen men när jag kom h steg febern till skyarna och när jag gick och la mig hade jag 39 graders feber. Så fredagen spenderade jag hemma i soffan och framåt kvällen hade febern gått ner så pass att jag kunde gå på lite fest med jobbet. Vi hade hyrt en bastu i Bua och beställt god mat och så. Det blev mycket prat, skratt och roliga lekar!

Idag har jag tagit det lugnt, ingen feber men jag känner mig matt, har ont i huvudet och lite illamående. Jag skulle ha gått på en femtioårsfest tillsammans med Mattias ikvällen men jag valde att stanna hemma. Nu blir det sushi, en bra bok och mys i soffan.

Maten från igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar