28 februari 2012

Många tankar...

Just nu har jag en rejäl svacka som gör att jag känner mig nere och trött. Jag borde verkligen inte känna såhär nu, jag borde vara så lycklig och glad eftersom vi flyttar om knappt fyra veckor. Det som drar ner mig är alla mina tankar och allt beror på det faktum att jag inte kan acceptera mig själv och min kropp precis som den är och tycka om mig själv. Jag försöker verkligen och det går bra i vissa perioder men nu är det inte någon sådan. Tyvärr så påverkas mina nära och kära av detta och det ber jag om ursäkt för! Varför kan jag bara inte släppa allt som rör min kropp och vikten och vara lycklig? Jag är ju verkligen lyckligt lottad med en underbar pojkvän och familj, härliga och goa vänner och nu ett hus! Livet är allt bra komplicerat!

2 kommentarer:

  1. Du ska absolut inte be om ursäkt! Inget du kan rå för. Önskar verkligen av hela mitt hjärta att du ska se dig själv så som vi ser dig, underbar på alla sätt och vis! <3

    SvaraRadera
  2. Gumman.
    Ingen vill att du ska må dåligt allra helst inte jag.
    Lägg din energi på att må bra, på allt positivt.
    Tänk "jag är jag och jag duger". Och det är verkligen så med massor av marginal,det vet du.All energi du har, använd den till något mer vettigt än att fokusera på sådant som inte stämmer...
    Älskar dig.
    Mamma.

    SvaraRadera