22 mars 2012

Imorgon händer det!

Imorgon händer det, vi får nycklarna till vårt alldeles egna hus och det känns helt galet! Nu är det full rulle här hemma, vi packar, städar och tvättar. Jag är så himla nervös och alldeles pirrig i kroppen och jag kan inte tänka på något annat. Just nu längtar jag efter att få köpa blommor och plantera dessa i vackra krukor på altanen, ååå det ska bli så härligt att kunna sitta ute och dricka kaffe, äta frukost med mera. Det känns som att jag tjatar om samma sak hela tiden men detta är så himla stort för mig. Jag är husägare! Det första jag och Mattias ska göra i morgon i vårt nya hus är att fira med en fika, förhoppningsvis ute på altanen och på lördag, när allt är flyttat ska vi såklart fira med bubbel. Min fina vän Frida kommer nog förbi en sväng i helgen och det ska bli så roligt att få visa henne huset. Hon har också blivit husägare och kan nog förstå den känsla jag har i kroppen nu.


1 kommentar:

  1. Kan bara instämma, gläds så med er.
    Kram syns snart.

    SvaraRadera