17 april 2012

Vilken dag!

Denna dag startade med att jag försov mig men som tur var så hann jag till jobbet i tid. Det är verkligen inte roligt att försova sig, allt blir helt fel. Dessutom var det en massa is på bilen vilket inte var så önskarvärt just då. På jobbet har det varit bra, vi gick på promenad till havet vilket var lite blåsigt men ändå härligt. Jag slutade tidigt, fixade med lite ekonomiska saker på jobbet och sen åkte jag hem.

Nu på eftermiddagen har jag varit en sväng på stan, tog cykeln dit och tillbaka, det var så härligt! Det blev två fina nagellack från Grinatricot. Mattias är i Köpenhamn så jag är själv ikväll och ska sova ensam här i huset för första gången, är lite nervös. Nu blir det lite enkel mat och sen Ally McBeal och soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar