1 juni 2012

Vilken avslutning på veckan!

Ååå vilken härlig eftermiddag och kväll jag haft. Efter jobbet tog jag en sväng ner på stan där det blev en spontanfika med härliga Ann-Sofie från Ur & Penn, så trevligt. Sen bar det av hem till Jessica och lille Theo, vilken söt kille! Han är en månad idag och jag säger bara grattis!

Nu på kvällen har vi varit hos Mattoas förra chef Thomas och hans tjej Jenny. Där blev det mys med lilla Alma som ör ca en och en halv månad. Det var så trevligt och mysigt. Alma sov gott i min famn under hela tiden, ååå vad jag längtar efter en egen!

När vi kom hem blev det räkor och sen mya i soffan. Denna dag kunde inte ha slutat bätte. Nu är det inte långt kvar tills fina Fridas bebis ska komma, jag riktigt längtar! Imorgon blir det en lugn dag, så skönt med helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar