22 juli 2012

Tjejmiddagen

I onsdags hade jag tjejerna här på middag. Middagen kändes lyckad och jag var nöjd med maten. Det blev dock lite stressigt att sköta många saker på en gång men det var samtidigt roligt. Jag bjöd på lyxhamburgare som jag grillade och till det serverade jag en fetaostsås och klyftpotatis. I hamburgarna var det lite vitlök och gröna oliver, de är så goda. Till dessert blev det en liten skål med Sias vaniljglass, jordgubbe och på sidan om en Dumlekaka. Min fina vän Frida hade tagit med sig ett mousserande rosévin som vi hade som en liten fördrink. Det var alkoholfritt då några ammar och en är gravid, det var väldigt gott faktiskt. Det blev mycket prat och så fick jag ju en chans att visa upp vårt fina hus. Jag fick också fina blommor och lite choklad. Blommorna är fortfarande fina och doftar ljuvligt och chokladen är tyvärr uppäten men den var fantastiskt god. Jag hoppas att tjejerna var nöjda och att de hade trevligt!
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar