18 augusti 2012

En lugn dag

Ja då har en jobbvecka gått och jag är redan helt slut, hur ska detta bli. Det är så mycket tankar som snurrar i huvudet och så mycket nytt på jobbet som man måste fundera över. Ibland känns det till och med som att jag inte ska klara av detta och att jag valt helt fel yrke. Jag antar att jag bara har en svacka som jag hoppas kunna ta mig ur snart. Jag är inte riktigt tillfreds med mig själv heller och det gör ju inte saken bättre. Denna helgen blir väldigt lugn och det känns så himla skönt, jag har nästan längtat efter att bara få vara. Visst är det roligt och så när det händer saker runt omkring en men det är nog bra med lite vila också. Som sagt det är mycket som snurrar och dessutom så saknar jag min familj väldigt mycket. Det går ju också upp och ner och just nu är det mest ner. Att umgås med dem såhär mycket som vi gjort den senaste tiden får mig att vilja umgås mer och jag önskar att vi bodde närmare varandra. Saknar alla shoppingturer och spontana grejer som jag och min mamma brukade göra när jag bodde hemma, som till exempel bara att åka till Ikea en söndag. Familjen är ju det finaste man har!





1 kommentar:

  1. Tack för de fina orden om familjen. Jag vill inget hellre än att du ska må bra, vara på topp.
    Kram mamma.

    SvaraRadera