9 september 2012

Lyckligt lottad

Jag känner mig så lyckligt lottad och jag är så glad över att ha Mattias i mitt liv, skulle nog inte klara mig utan honom. Mattias hittar alltid lösningar på problem och spenderar inte för mycket av sin tid till oro. Idag till exempel när jag kom hem från Gekås, glad och nöjd med mina inköp. Jag började packa upp alla saker och skulle öppna garderoben i hallen och råkade komma åt den vita väggen med min svarta nagel. Självklart blev det ett fult streck, jag fick panik, sa några väl valda ord högt och tydligt. Då kommer han som räddaren i nöden med en fläcksuddare och på ett ögonblick så är strecket borta. All panik och ilska i onödan men det är nog typiskt mig när det gäller det mesta.

Trots denna lilla händelse så har jag haft en mycket trevlig dag på Gekås. Imorgon börjar en ny vecka och vi hoppas på bra väder så att vi kan måla och på tisdag blir det fika hos Frida och Filippa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar