10 oktober 2012

Härliga onsdag

Jag har haft en så himla bra och mysig dag. På jobbet gick allt bra och alla var glada. Jag slutade tidigt och mötte upp Frida och Filippa på stan. Vi gick och köpte en present och så gick vi hem till fina Sofia som fick en liten Sigge för fyra veckor sen. Han var så himla liten, söt och han hade en massa hår. Det är så spännande att få höra om alla dessa förlossningar och att ingen är den andra lik. Hon bjöd på jättegoda bullar och kaffe. Det blev såklart en massa mys med min favorittjej Filippa.

Efter detta blev det ett besök på loppisen där jag hittade den perfekta stoken till mitt nya lilla utomhusprojekt. Nu ikväll har jag ätit en god middag och faktiskt njutit lite av ensamheten vilket inte händer så ofta när Mattias är i Köpenhamn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar