4 oktober 2012

Torsdag

Då var det redan torsdag och snart helg, hjälp dagarna bara flyger iväg. I måndags hade vi föräldramöte här på jobbet och jag var så nervös innan men det var ju i onödan. Det gick så himla bra och alla familjer utom en kom. Skönt att ha det gjort och nu är det bara utvecklingssamtalen som ska göras.

Igår åkte Mattias till Köpenhamn igen men som tur är så kommer han hem redan ikväll. Igår hade jag även Frida och söta Leo på fikabesök. Jag bjöd på rulltårta med hallonmouss i istället för hallonsylt och det blev helt okej faktiskt. Efter det bjöd Frida med mig hem på middag och hon gjorde en himla god gryta. Jag kände mig riktigt bortskämd. Hon fixade även efterrätt, glass med fruktsallad och så blev den en hel del mys med Leo. Han är otroligt söt och det är häftigt att se hur mycket han utvecklas mellan gånger vi träffas.

Idag blir det lite mer fika, vi ska hem till min vän Sofia som fick en liten pojke för några helger sen. Jag ser verkligen fram emot det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar