4 januari 2013

Julledighet

Ledigheten börjar lida mot sitt slut och det känns inte så lockande att börja jobba igen. Jag känner att jag fått vila upp mig lite trots att det har varit två hektiska veckor. I onsdags åkte min familj hem och det var både ledsamt, jobbigt och lite skönt om man nu får säga så. Jag älskar att ha dem här och att vara hemma hos dem och vi har det alltid så mysigt men visst är det ganska skönt när allt återgår till vardagen igen. Bloggen har också fått vila lite och jag har väl inte riktigt haft tid till att blogga heller.

Denna helg kommer nog bli väldigt lugn och det ska bli skönt att få tid till att umgås, bara jag och Mattias. På förmiddagen var finaste Frida och lilla Filippa här. Jag har verkligen saknat dem och det var så mysigt att bara få umgås lite och prata. Filippa bara växer och växer och det är så härligt att se henne utvecklas. Eftermiddagen kommer jag nog att spendera med en bra bok eller någon mysig film, en perfekt avslutning på denna ledighet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar