26 januari 2013

Lördag

En hel vecka har gått sen sist och tiden och orken i veckan räcker inte riktigt till för att blogga.

Nu i veckan har det mest varit jobb men jag har också hunnit med en synundersökning. Den gick bra och min syn har inte blivit så mycket sämre men optikern konstaterade att det vore bra om jag använde mina glasögon bland annat vid läsning och när jag sitter vid datorn. Jag gillar det inte men det är väl bara att bita i det sura äpplet. Jag tycker verkligen inte om hur jag ser ut i glasögon. Det är inte många som vet att jag har glasögon men jag fick det redan vid ett års ålder men då för att jag skelade.

Denna lördag ägnar jag mig åt lite fix här hemma och lite läsning medan mannen min jobbar. Ikväll blir det en mysig hemmakväll och kanske en bra film. Vi började denna dag med lite härlig nypressad apelsinjucie, fantastiskt gott men lite jobbigt att göra!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar