3 mars 2013

Söndag

Helgen går mot sitt slut och en ny arbetsvecka står på glänt. Jag har haft en väldigt bra och mysig helg tillsammans med min kärlek men den har också bjudit på tjejkväll med en massa härliga skratt och prat.

Lördagen började med att jag bakade små minipajer som jag sedan fyllde med vaniljkesella och bär, supergott. Efter det blev det en tur på stan där jag hittade en jättefin topp till kvällen. Kvällen spenderade jag tillsammans med tre fina tjejer. Vi lagade jättegod pizza med salami och mozzarella och Lotta som vi var hos bjöd på en gudomligt god efterrätt. Det var så himla roligt att få ha en kväll tillsammans med dem och jag hoppas på fler framöver.

Idag har jag jobbat lite hemma, städat, läst en del och haft min faster med man på besök. De är som en andra familj för mig och det är alltid lika mysigt att ha dem här. Nu blir det mys i soffan och lite laddning inför veckan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar