26 mars 2013

Tisdag

Då var det redan tisdag och bara två dagar kvar att jobba. Igår hade vi påskfest på jobbet och jag var utklädd till en väldigt ful påskkärring som kom med popcorn till barnen. Vi hade en härlig förmiddag utomhus med lekar, påskris som pyntades och sånger.

Idag efter jobbet stannade jag till hos Frida och Filippa. Först gick vi en promenad och sedan blev det fika och lek inne. Hon bjöd på härliga jordgubbar, kiwi, påskkakor och gott kaffe. Jag hade med mig lite påskpresenter till både Frida och Filippa. Även jag fick en påskpresent, ett jättefint kort på mig och Filippa och några fina påskkakor som Frida gjort.

Igår gjorde jag iordning ett påskris här hemma med fina små ägg som jag fick av mamma i helgen och vita fjädrar. Jag blev riktigt nöjd.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar