27 juli 2014

Söndag

Just nu känns livet som gravid tvillingmamma kämpigt. Jag vet att man verkligen inte borde klaga på värmen men den får mig att bryta ihop flera gånger om dagen. Ibland vet jag verkligen inte var jag ska ta vägen eller göra med mig själv. Foglossningarna är fruktansvärt jobbiga just nu och inget hjälper tyvärr. På grund av åderbrock på vaden/benet som blivit så mycket värre nu under graviditeten har jag svårt för att ha kortare klänningar, skäms så för hur det ser ut. Jag är beroende av långklänningar och tights som jag brukar ha annars är inte att tänka på i denna värme. Men jag skulle inte byta det med något annat i världen. Snart kommer vi ju att få träffa våra två små älsklingar och allt har varit värt det. 

Imorgon ska vi göra ett nytt CTG och vi hoppas att det ser lika bra ut som i måndags. 

Beställde denna idag från Zalando, hoppas så att den ska passa och att min fina mage får plats. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar