6 augusti 2014

Det har lugnat sig

Efter att ha vilat hela kvällen igår, natten och halva dagen idag så har allt lugnat ner sig och livmodertappet har återgått till 2,4cm, normalt är 2,5cm. Detta känns så skönt och lugnade för oss båda och om inget händer till imorgon efter frukosten så bli jag utskriven. Det är helt otroligt vilken oro man känner över dessa två små liv som ligger i magen och vilken kärlek som jag antar bara kommer att växa när de väl är på utsidan. Fick reda på idag att mitt järnvärde är sämre samt att mina höga järndepåer har gått ner så nu måste jag börja äta järntabletter inför kommande förlossning.

Från och med idag är jag också sjukskriven på heltid fram tilla dess att bebisarna kommer och jag kommer att fortsätta gå på kontroller varje vecka för att hålla koll på deras tillväxt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar