15 april 2015

Chantelle

I årets påskägg av min älskling fick jag en jättefin och underbar Bh från Chantelle och jag älskar den. Nu efter graviditeten och efter att ha slutat amma passade inte  mina gamla bh:ar så det var bara att leta efter en ny. Jag gick som vanligt till H&M, Lindex och Kapphal men hittade ingen som passade och jag började känna mig deppig. Mattias sa åt mig att gå till en "riktig" bhbutik där de kan sin sak och kosta på mig en riktigt bra en. Det gjorde jag och jag hitttade två stycken, den ena köpte jag och den andra fick jag i påskägget. Jag kommer nog aldrig att kunna gå tillbaka till de gamla, det känns inte ens som att jag har någon bh på mig och de är så himla fina. Jag fick så himla bra hjälp också, hon mätte och så vilken typ av bh som passade mig och inte. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar