22 april 2012

Dagens projekt

Mitt projekt denna dag var att gå igenom mina kläder vilket jag började med igår. Jag har så svårt för att kasta eller skänka bort det som jag inte använder. Varför vet jag inte men det finns vissa plagg som jag verkligen inte kommer att sätta på mig igen och dessa borde jag ju inte ha kvar men de åker ändå ner i en låda som ställs i förrådet. Efteråt kände jag mig helt slut och blev väldigt skakis och svag i kroppen igen trots att jag ätit en jättebra frukost och så. Jag vet inte vad som händer i min kropp men det känns som att något inte är som det ska vara.

Nu har det gått några timmar, jag har ätit lunch och fikat men jag känner mig fortfarande inte helt okej, lite svag och yr. Jag får nog ta och ringa vårdcentralen i veckan för såhär vill jag inte må, inte när jag vet att jag äter bra och inte slarvar med maten vilket hade kunnat vara en orsak. Jag vet bara inte vad de ska kunna hitta när man inte hittade något på akuten för någon vecka sen.

Imorgon är en ny vecka med nya utmaningar, hoppas att den blir bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar