23 april 2012

Fotokurs

Jag tycker att det är väldigt roligt att fotografera och vill bli bättre på det så därför funderar jag på att gå någon fotokurs. Jag har hittat en på folkuniversitetet här i Varberg men det kostar ju lite också men det är ju värt det om det är en bra kurs och något som man verkligen vill. Tyvärr så har jag ingen systemkamera men min snälla Mattias har sagt att jag gärna får låna hans. Det hade varit så himla roligt att kunna ta riktigt fina bilder, speciellt den dagen då man får barn. Jag får ta och önska mig en ny kamera helt enkelt.

Just nu sitter jag på jobbet men om en stund ska jag och min kollega åka hem till en annan kollega som är mammaledig. Det ska bli så himla kul och mysigt att få träffa henne för jag saknar verkligen henne här på jobbet. Ute skiner solen och det var riktigt skönt, hoppas att värmen är på gång. Annars så är det rätt så lugnt denna vecka förutom ett kvällsmöte på torsdag och sen får vi se vad helgen bjuder på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar