5 maj 2012

En perfekt lördag

Jag har verkligen haft en bra och härlig lördag. Dagen började med ett besök hemma hos fina Frida. Frida är gravid och nu är det inte långt kvar så jag fick titta på den nya barnvagnen, den fina barnsängen och så visade hon en del saker som de köpt. Allt var så fint och nu längtar jag tills den lilla plutten kommer. Efter det åkte vi till Smedjan, ett cafe i Kärradal, där vi åt god glass och pratade en massa. Det var verkligen så mysigt att träffa henne!

När jag kom hem blev det lunch, äggmackor, enkelt och gott. Sen åkte vi till blomsterlandet och köpte lite nya blommor och efter det stannade vi till hos Mattias farfar där vi blev bjudna på fika.

Nu sitter vi i soffan och har precis ätit fantastiskt goda räkor med aioli till. Innan det så var Mattias gamla chef här min sin tjej och deras lilla Alma som är 15 dagar gammal, så himla söt! Det var väldigt trevligt och nu ser vi fram emot en grillkväll hemma hos dem. Nu ska vi titta på Revenge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar