6 maj 2012

Klänning

I augusti ska vi på bröllop och redan den dagen då vi fick inbjudan började jag leta efter en klänning. Jag vill ha en klänning som är fin men inte för fin och som är enkel men ändå speciell och som inte är för kort. Jag tycker verkligen inte om mina ben och har jättesvårt för att gå barbent och därför har jag känt mig ännu mer stressad över detta. På ett bröllop kan man ju inte ha leggings vilket annars är min stora räddning och så kan man ju inte heller ha svart vilket typ är min favoritfärg när det gäller kläder. När jag och mamma var på shoppingrund provade jag så himla många klänningar i olika färger, material och modeller men ingen kändes helt rätt men nu har jag beställt en på nätet som kanske kan passa. Det bästa alternativet för mig hade egentligen varit en långklänning men jag trivs inte riktigt i det heller. Klänningen är från Haléns.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar