18 april 2013

Fredag

Dagarna går och veckan är snart slut. Jag har slutat sent och varit väldigt trött efter jobbet denna vecka och har därför inte gjort något speciellt men igår slutade jag tidigt och fick tid till att träffa Frida och Filippa. Vi träffades på stan, fikade lite och så blev det en tur på matmarknanden som är i stan just nu. Jag köpte lite fudge i olika smaker som vi får smaska på till helgen. Det blev också en sväng in i några affärer och sen var det dags för mig att gå till frisören. Jag var trött på mitt hår och kände för något nytt och det blev snedbena med snedlugg. Jag har haft det förut och efter några goda råd från Frida och min frisör så blev det så. Jag är riktig nöjd även om det just nu känns ovant och lite konstigt.

Nu ska jag snart bege mig till jobbet och sen ser jag fram emot en mysig kväll med mannen min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar