21 maj 2013

En intensiv vecka

Denna vecka är väldigt intensiv och fullproppad med saker som ska göras, både på jobbet och privat. Det känns som att jag ofta skriver att det är så men det är väl lite av charmen med detta jobb. Denna period är det samtal som ska förberedas och genomföras samt en massa annat. Just nu sitter jag och förbereder mig inför ikväll då jag och min kollega ska prata om "Anknytning" inför några pedagoger på en annan förskola, jätteroligt men väldigt nervöst!  

Till helgen är det bröllop som gäller och det ska bli jätteroligt! Innan dess ska jag fixa mina ögonbryn hos min frisör och helt och hållet bestämma vad jag ska ha på mig, klänning, smycken med mera. Under två veckor nu har jag även gått och fått akupunktur för inflammationen som jag har i min handled och jag har sista tiden på fredag. Som sagt mycket att göra och jag känner att tiden till att träffa vänner inte finns och det känns så tråkigt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar