23 maj 2013

Ögonbrynen

Jag tycker att det är så himla svårt att noppa ögonbrynen så därför gör jag det sällan vilket leder till att det inte ser så himla bra ut. Men nu i helgen är det bröllop som gäller och då vill man verkligen känna sig fin så därför har jag lyxat till det med ett besök hos min frisör för plockning av ögonbryn. Jag har varit på andra ställen några gånger och det har verkligen varit en pina men den här gången gick det snabbt och det gjorde faktiskt inte ont och bra blev det. När hon plockat brynen hade hon lite tid till nästa kund så passade på att ta lite på min lugg, så himla snällt! Hon skämde också bort mig med lite gott kaffe och choklad. Jag är verkligen nöjd och redo för bröllopet! 

Ikväll blir det soffan för min del, känner mig så trött, nästan lite bort vilket förmodligen beror på att det varit så mycket denna vecka. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar