18 juni 2014

Besök hos barnmorskan

Igår var det dags för ett nytt besök hos barnmorskan vilket innebar kolla blodtrycket, ta blodprov, känna på magen och lyssna på hjärtljuden. Det var första gången som vi fick höra de små hjärtljuden och det var helt fantastiskt och så häftigt. Allt lät jättebra vilket lugnar en orolig mamma som mig. Mitt blodvärde var dock inte så, hade minskat ganska mycket sen senaste provet så idag får jag reda på om det blir järntablettet för min del eller ej. 

När man väntar tvillingar gör man fler besök hos Mvc och hos läkaren och på måndag ska vi till läkaren på ultraljud. Då kollar de tillväxten på bebisarna och att få se dem är ju så underbart. 

Igår var det också dags att klippa håret lite och min frisör fixade till det så fint med lockar. Jag blev verkligen så nöjd! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar