4 juli 2014

Semester!

Då var semestern äntligen här, fem härliga veckor att se fram emot. Vi börjar den med något stort för idag ska vi nämligen hämta tvillingarnas vagn! Vi har valt att köpa Kronans tvillingvagn på Syskonhuset uppe i Stockholm. De specialicerar sig på just tvillingar och syskon och när jag och mamma var där i våras blev vi så fantastiskt bra bemötta och de visste vad de pratade om. De värnar och bryr sig om sina kunder och det kändes väldigt viktigt. För mig var det också väldigt viktigt att kunna ha sittdelarna vända mot mig och på många syskonvagnar går inte det, tyvärr. 

Vi stannar här uppe hos mamma och pappa tills på söndag då vi åker ner igen och tar även med oss min mamma ner. Det ska bli jättemysigt! Vi ska gå på ultraljud, åka till Ikea och fika hos min fina vän Frida! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar