24 juli 2014

En härlig dag

För min älskade fästman innebär avkoppling bland annat att puttsa och polera bilar vilket han har gjort två dagar denna vecka så idag var det dags för lite egentid tillsammans. Vi började med en väldigt god lunch på Johnś Beach med en härliga atmosfär och fin utsikt över stranden i Apelviken. Efter det bar det iväg på ett äventyr, nämligen till Gekås. Vi tänkte att en dag som denna med sol och värme borde innebär att detta stora varuhus nästam står tomt men så var det inte. Vi hittade det vi skulle ha och lite mer och gick väldigt smidigt och fort i kassan. 

När vi kom hem hann vi i princip bara packa ur bilen innan det var dags att bege sig till förlossningen på en visning. Nu har ju vi varit där redan tre gånger så det var inte så mycket nytt och det var svårt för mig att ta till mig det som sades då jag inte ens vet om vi kommer att föda där. Men hur som helt så är både förlossningen och BB väldigt fint och trevligt. 

Nu i kväll kom en kompis till Mattias hit från Stockholm och vi åt en god och trevlig middag ute på stan. Sedan fortsatte de vidare men jag åkte hem och la mig i soffan. Imorgon väntar ett nytt besök hos barnmorskan för att göra ett CTG och jag längtar efter att få höra att de mår bra. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar